2014. december 29., hétfő

Ünnepi különkiadás

Sziasztok! Ebben a részben azt fogjátok megtudni, hogy a félvéreknél hogyan teltek a téli ünnepek, mielőtt bekerültek a táborba. Ezzel a résszel is kívánok boldog ünnepeket! Jó olvasást remélem, tetszeni fog.


Mary és America

M.:  Nálunk, mikor kicsik voltunk mindig nagy balhé volt a karácsonyból. Franciaországban nőttünk fel ahol mindig megünnepeltük a szeretet ünnepét. Na most, próbálj meg egy ikerpárnak ajándékot venni úgy, hogy teljesen más az izlésük, de a másik ne kapjon jobbat, többet. Ugye, hogy sok lehetett a "szeretet" ezen az ünnepen nálunk? Emlékszem America mindig hisztizett emiatt.
A.:   Hülye te hisztiztél a kis nyomi illat gyertyáiddal.
M.:  Ez nem igaz, de mindegy. A suli 3. osztálya óta vagyunk a félvértáborba, ezért kicsit homályos, hogy mi is volt, de anyi fix, hogy mindig énekeltünk és nem bírtuk kivárni az esti vacsorát és az ajándékokat. Marel mindig sütöttünk sütiket, amik nagy többsége nem volt finom, de a muffinunk isteni volt.
A.:  Persze, mert azt én csináltam általában. Ezek után, minden nap más rokonhoz mentünk, ami kimerült anyu szüleiben és a nagybátyánkban. Mondanom sem kell, hogy a hét végére Mary és én olyan szinten csortuk el egymás ajándékát, hogy jó ha húsvétra előkerültek. A szilvesztert pedig mindig máshol töltöttük.
M.:  Már akkor is kis bűnözők voltunk, eltulajdonítottuk mások tüzijátékait így garantáltan tőlünk fénylett az ég. Ebben az időszakban sokat voltunk együtt és ha volt hó, sokszor birkóztunk benne Americával. És persze mindig én nyertem.

Midnight és Barney

M.:  Nálunk mindig jó hangulatban teltek az ünnepek. Magyarországon éltünk és ennek fejében, mindig megvoltak tartva a karácsony.  Az évnek ebben az időszakában még Barney is képes volt rá, hogy kikászálódjon a szobájából.
B.:  Nagyon vicces hülyegyerek! Mondod te aki folyton blogoltál. Szóval, egyszer Mid nem volt otthon és elvállaltam a főzést. Azóta is az volt a legfinomabb dolog amit ettem.
M.:  Tulajdonképpen kitúrtál a konyhából, de mindegy. Nálunk az ajándékozás, mindig a karácsonyi ebéd után volt. Barneynek persze már egy héttel előbb megvolt minden ajándéka, addig nyüszögött míg meg nem kapta őket.
B.:  Már nem azért, de nekem szükségem volt azokra az ajándékokra nem úgy, mint neked a hülye könyveidre. Ezek után mindenfele eljárkáltunk párszor a keresztszüleinknél aludtunk. Igazság szerint ezekben az időkben nem igazán bírtam még Midet.
M.:  Enyhén szólva. A szilvesztert sokszor töltöttük szállodákban és ha már hotel, akkor biztos, hogy vizes hely. Mi már elég régóta tudtuk, hogy félvérek vagyunk, mert a szüleink tudtunkra adták. Ezért is mentünk mindig olyan helyre ahol Barney kiélvezte vizes hajlamát.
B.:  Azért te is élvezted ismerd be! Arról meg ne is beszéljünk, hogy hány füzeted volt mindenhol, tele versekkel. Ha pedig nem szállodában töltöttük az újév első napjait akkor barátokkal voltunk, és akkora tüzijátékot csináltunk, hogy csak na.

Emma

Röviden mondom csak el, mert nem nagyon akarok erről beszélni. Az öcsém egész szünet alatt hisztizett a tanulás miatt én kaptam mindenféle cuccokat és sokat buliztunk. Ennyi.

Chris

Rengeteg haverom volt a régi életemben is, mint most, amit ugye mondanom sem kell. A karácsony nálunk nem igazán volt a béke és a szeretet ünnepe. Nem jöttem ki a szüleimmel, ezért minig elcsavarogtam valamelyik haveromhoz. Canadában nőttem fel és mindig ott is szándékoztam élni, ezért lehet, hogy unalmas az én történetem, a téli szünetben rengeteget buliztam, de sokat is ültem otthon a gép előtt. Hogyan lehet ez? Foggalmam sincsen régen volt már.

Thomas

Nem kívánok nyilatkozni, ugyanis én soha nem ünnepeltem a krácsonyt, mint ünnepet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése