2014. december 24., szerda

Szivárványlány - Emma

Hello Emma vok! ^^ Köz és önveszélyes félisten. Ezt nehogy komolyan vegyétek a légynek se tudnék ártani, bár az önveszélyes akár még igaz is lehet. Mindig bajba keveredek, de ekkor vagy leüvöltöm az illető fejét, vagy a barátnőim kihúznak a bajból, esetleg valakit kékké változtatok. Igen, mert megtehetem. Írisz lányaként megadatott nekem a lehetőség, hogy bárki illetve bármi színét megváltoztassam. Igen tudom elég király képesség. 18 éves vagyok, 6 éve kerültem a félvértáborba, mikor az apám meghalt. Úgy emlékszem, mintha tegnap történt volna. Egy keddi, nemis inkább szerdai esős napon kezdődött minden... Nyugi nem fogom elmesélni, a storyzás inkább a volt kémia tanáromra volt jellemző. Véletlen felgyujtotta magát kísérletezés közben... A legjobb barátnőm Midnight, de az ikrekkel is jóban vagyok. Ezen kívül van egy-két fiú barátom is, de persze mindenki szeret engem. Na jó ez nem teljesen igaz. Ennyi elég is rólam, most pedig csapjunk bele a mai napomba! 
Nyár van és emiatt nagyon meleg, de ez engem nem gátolt meg abban, hogy délig aludjak. Akkor is csak azért keltem fel mert Midnight berobogott a szobámba és ledobta magát mellém az égyamba. Komolyan mondom, simán lehetne Árészos a csaj.
- Jó delet! Ideje felkelni, lustaság!- kiáltott fel boldogan. Mivel észrevette, hogy nem reagálok még halkan a fülembe súgta. - Gyönyörű duplaszivárvány van kint. - erre felpttant a szemem gyorsan magamra kaptam egy sortot, meg egy rózsaszín atlétatrikót, felkontyoltam a hajam és rohantam ki, hogy megcsodálhassam a gyönyörűséget. Erre mit látok csupán? Azt láttam, hogy Chris és Thomas alsógatyában rohangál össze vissza. Majdnem kidobtam a taccsot, mire Midnight megállt melettem és a fülembe röhögött. 
- Reggel óta ezt csinálják, megárthatott nekik a Jack Daniels amit Barney adott nekik tegnap este.-röhögött fel hangosan.
- És ezért hívtál ki?- kérdeztem fáradt tekintetettem, azonban még minig a fiúkat néztem és lassan az én szám is mosolyra húzódott. 
Egy óra múlva már a parton ültünk, America, Mary, Thomas, Chris, Andrew, Nathan és pár üveg Whiskey társaságában és üvegeztünk. 
- Én jövök!- kiáltott fel Midnight, mikor elszívta a játék kezdete óta elfogyasztott ötödik csikkét. Pörgetett és az üveg rám és őrá mutatott. Szerencsére én mondtam neki feladatot. Nekem elhihetitek részegen elég lökött és ő már mélyen a pohár alját nézte.- Merek!
- Oké. - hatás szünet. - Csókold meg Andrewet! - tudni kell, hogy Andrew már régen bele volt zúgva Midbe, de a lány szakított vele.
- Hát legyen. - ált fel kicsit megtántorodva.- Gyere csak Andrew!- ezzel odament és egy olyan csókban részesítette, ami miatt sokan kiáltottak be.
- Húh. - mondta Andrew.- Ezért én pörgetek! - mondta. Pörgetett és persze, hogy nekem kellett mernem vagy felelnem. Mérlegeltem a dolgot, majd megszólaltam.
- Merek!
- Ülj Thomas ölébe, karold át és mondd neki, hogy szereted.
- Na nemár! - teljesen kiborultam.
- Ugyan Rainbow gyere ide Tomikához! - mondta Thomas, kétség kívül ő sem volt éppen józan. Ez bátorított fel a feladatom végrehajtására. Az, hogy holnap erre senki nem fog emlékezni. Odamentem hát elhelyezkedtem Thomas ölében és tettem, amit a feladatom előírt.
- Szeretlek! - mondtam neki félhangosan. Erre közelebb hajolt hozzám és a fülembe suttogott:
- Én is! - és ezzel megcsókolt.
MEGCSÓKOLT jószagú istenek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése